Archivace

Nahromadilo se Vám v kanceláři, nebo ve skladu velké množství dokumentů? Nemáte na jejich pečlivé třídění a evidenci dostatečnou personální, nebo skladovou kapacitu? My máme obojí a rádi Vám naše služby poskytneme.
Vaše dokumenty převezmeme, odvezeme je do našeho skladu a následně je pečlivě roztřídíme, zpracujeme a uložíme do archivu.


Uskladnění dokumentů:
0,9 Kč/den/bm

Třídění a zakládání:
500,- – 900.- Kč/hod – dle druhu dokumentů
Bm = běžný metr – cca 10 šanonů

Jaké jsou výhody?

Více prostoru pro vaše podnikání

Uložte si Vaše dokumenty u nás a využijte prostor, který Vám dosud zabíraly, pro další rozvoj Vašeho podnikání.

Nový potenciál Vašich zaměstnanců

Díky našim službám můžete své zaměstnance, kteří se zabývali prací s dokumenty, využít pro další rozvoj Vašeho podnikání.

Bezpečí Vašich dokumentů

Veškeré dokumenty jsou u nás vždy uloženy v pro ně ideálních podmínkách. Budova našeho archivu je opatřena kamerovým systémem a je permanentně připojena na PCO, nemusíte se tedy bát ani krádeže citlivých dat.

MÁM ZÁJEM



Máte zájem o naše služby nebo potřebujete poradit?